Jag veeeet att de e lågt att be men jag skiter i deee,

Igår tog vi oss till skiskiskiva. Jag blev sen efter massa projektarbete till förandet på Treat vilket ledde till att jag tvingades dricka i high speed i en halvtimme innan vi rörde oss mot den blåa månen. Lois skor klämde så hårt att vi gick ifrån att vara systrarna O till att vara mor & dotter! Fiffigaste idén på hela stället måste jag säga. Grym skiva och därmed en grym inledning på de kommande :)
Projektredovisningen kan vi nu stryka från listan. Åh vad stolt jag är över oss Block out, med vår fina film! Jag vet att jag var tveksam i början till hela film grejen för att det skulle bli så mycket jobb, vilket det också blev, men fy vad bra det blev! Nu hoppas vi på att Lasse liten som satt och skrattade hela filmen låter våra betyg skjutas i höjden!

Nu ska jag ta mitt te och glömma att jag har andra läxor som väntar på att få göras, och istället vänta på mami som kommer hem med thai mat. Thai mat för andra dagen i rad. Jag är tillbaka och snurrar i mitt thai syndrom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0