Två veckor och några dagar,

Jag brukar tycka att tiden flyger iväg, och det gör den just nu också för det är baskemej snart Maj. Men det känns som att det var mer än bara två veckor sen (och lite till) som vi kom hem ifrån London.. eller? Min katt verkar inte må något bra och det gör mig alldeles jätteorolig.. Spyr och är alldeles matt av sig. Han är ju min finafina gråa mysboll, som var lite för busig när han var mindre men så himla fin och duktig nu när han är äldre. Han finns alltid där och väntar på mig och möter mig i dörren när jag kommer hem. Ingen som försvinner eller gör något som gör så fruktansvärt ont. Bara världens finaste som jag vägrar låta försvinna från mig för tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0