walking on the moon

Klart som F*N att våra 16-20 september-Londonbiljetter är slut nu helt plötsligt framför näsan på en. Men hoppet om 110:- t/r finns kvar, dock i i slutet av september eller som det nu verkar i mitten av oktober... Men jag tänker mest positivt. Lite lite längre tid att längta efter något, och några veckor närmare thailand efter att vi kommer hem från ett äventyr..?

Ibland önskar jag att jag inte jobbade. Eller att jag jobbade någonstans där jag kunde bestämma mina lediga dagar helt själv. Hur ska den högre makten låta mig åka till London, Mallorca &&& Thailand? Jag antar att jag iallafall kan fetglömma en bäst vecka med familjen på Mallis..

Jobb imorgon kl 06. Varför kan jag inte bara säga nej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0