Halvbakad


Igår delade jag soffa med Ben och Jerry. Testade den här, trots att jag föraktar allt som har med choklad + glass tillsammans att göra. Men blev jag positivt överraskad ellää? Ja! Huuur mycket cookie dough i den som helst! Underbart. Och stora brownie bitar. Det var ett rent och sant nöje. Idag delar jag istället plats i soffan med te och kan inte bestämma vilken film jag ska se. Stort utbud såhär om helgerna har jag märkt... Det blev en himlans slappishelg det här, men jag tror att min näsa som bara rinner behöver det... samt mitt ansikte, huvud och hals som bara känns allt tjockare med tiden. Nåja.

Ett STORT grattis till drakarna också såklart. Fantastiskt!
Jag är så så så förbannad på att jag missade detta.

Kommentarer
Postat av: nattkatt

halft baked är den bästa juuu!

2009-03-15 @ 16:34:40
Postat av: jebi

dududuh. har du testat strawberry cheesecake eller? ;D

2009-03-15 @ 23:28:38
Postat av: Anonym

Kom på att den heter Piece of cake..

2009-03-16 @ 22:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0