Listan

Tre jobb jag har haft: Donki, Coopi (prao) och?
Tre platser jag har bott på: Gubbängen, Skarpnäck och.. räknas Ljusterö som är mitt andra hem när detta väljs bort ibland?
Tre saker jag gillar att se på TV: Matprogram, en bra serie eller uttjatade top model.
Tre favoriträtter: Någon thairätt, en fet biff med massa sås, en grande taco tallrik.
Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: Utomlands, var som helst. Ute i skärgården med massa sol och fina vänner. I min säng med Ben n' Jerrys strawberry cheesecake.
Tre låtar som får dig att bli glad: Olika varje dag, ju.


Jag kan inte hitta min iPod. Jag får panik gånger sjutusen.

Visst är snön fin när den ligger på träden och tynger ner och allt sånt där, men på vägen fram och tillbaka från Haninge var det knas och kaos. Säkert 20 bilar hade kört av eller krashat sönder längs vägen och massvis med poliser gick omkring med lampor och västar som lyste. Herregud. Nu ska jag iallafall göra ett av de där tre och lägga mig i min älskade säng med den godaste glassen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0