freedom beach heter tydligen denna strand?


Jag kan inte sätta ord på min thailandkänsla. Jag kan inte förstå att det vi så länge pratat om och önskat faktiskt ska bli på riktigt. Hur cheesy det än kan låta när jag nu försöker sätta ord på det, märkte jag. Att det inte bara slutade i tomma ord och "det vore så nice att åka"-träsket. Utan att vi faktiskt tog tag i saken, jobbar sönder och har bokat vår resa. & vi förtjänar de här månaderna i thailand så jävla hårt. Jag längtar så läskigt mycket och kan fortfarande inte riktigt förstå att jag ska få leva i paradiset så länge! Tillsammans med min fina vän.

Kommentarer
Postat av: louice

fina du & jag i fina thai. snart är det så nära att man kan räkna dagarna på bara händer å fötter.

2009-11-10 @ 23:32:02
URL: http://louicejuliana.blogspot.com
Postat av: lydia

åh jag blir så jävla avundsjuk! vill ocksåååååå!

ni kommer få det sjukt obeskrivligt jävla underbart <3<3

2009-11-15 @ 18:25:53
URL: http://ingothenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0