Skogstokig tjej

Förra inlägget kan ju dra. Hann inte tänka på thailand för ett sketet jävla korvöre i lördags natt. Har aldrig blivit så äckligt jävla dåligt behandlad av folk som inte ens känner mig. Jävla äckelmänniskor. En av dom ett psykfall till brud och jag har aldrig varit med om något liknande. Dränk. dig. själv.

Klockan har blivit måndag vilket betyder en vecka. EN VECKA TILL THAILAND. Hur sjukt är detta? Jag är kan inte fatta fatta fatta. 3 jobbpass kvar. Mastodont ryggsäck + ny digitalkamera ska köpas.. Och massa andra grejer.. Mööööö. Längtar till fredag då jobb är över och en underbar helg väntar. KOM TILL MIG NU FREDAG.


Kommentarer
Postat av: marresarre

vad hände? något psyk på donken eller vadå?

2009-11-30 @ 22:34:13
URL: http://imnottyler.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hon var helt sönderfuckad i huvudet. Om hon ens hade ett? Slutade med att hon spottade mot drive-rutan och kallade därefter Lois för hora. Normalt eller? Hon borde skjutas haha.

2009-12-01 @ 04:36:56
Postat av: marresarre

haha what!? jävlar, cpkvinna!

2009-12-04 @ 15:59:01
URL: http://imnottyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0