"vänd bågarna mot gästen"

Sov som vanligt alldeles för länge idag, på grund av nattiderna på jobbet som kör sönder min kropp.. Vaknade, panik-hopp in i duschen för att sen åka och köpa lite armband och äta middag med mami och sen tjoff till jobbet för handledarmöte. Efter det orkade jag inget annat än att åka hem och tok-ta-det-lugnt i soffan och titta på dirty dancing. & nu sitter jag här, med den störstaste koppen te. Imorgon blir det ikea för att köpa en massa kul till mitt rum :-) men på kvällen?

Men nu är förresten resan bokan så om två veckor är detta min utsikt!! Längtar mestmest!! Såhääääär glad är jag, gånger några tusen! Funderar på att tjuvstarta med första twilight boken där nere, men spara resten till thai?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0