App app app!

Jag halkar efter i uppdateringen! Det har varit långhelg, jag har hunnit gå ut och få i mig veckans ranson rosa, titta på sjutton filmer, åka till landet, leka med hundar, sova med hundar, bli biten i stortån av hundar, gå på långa promenader med hundar, titta på tv med hundar.. ja ni hajjar galloppen. Dessutom tvingades jag vakna ansträngande tidigt idag ute i min 90-säng för att hinna hem till verkligheten och jobb. Jaaarå... Jag jobbade hela 15 minuter, sen fick jag gå hem med svansen mellan benen. Värt!

Jag fick en uppenbarelse och trodde att jag hade löst thailandbilderna-problemet. Men det blev platt fall, än en gång. Nu ska jag antingen springa hem till Lois med minneskortet i högsta hugg, råna Elin på hennes kamera eller dundra in i närmaste kompetenta affär. JAG ORKAR INTE MER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0