Barnförbjudet

Det är inte alla här i världen som har snoppar på sina köksstolar. Men det har Louice, och jag love love love det!

Och det är inte alla här i världen som kan vara lika uppspelta som jag under SM finalmatcherna. Eller okej, det har börjat balla ur lite faktiskt, en del börjar bete sig som fotbollshulliganer.. men ändå. Igår hade HV som vanligt turen på sin sida när det kommer till sudden. Jag blev tokig och ledsen men kommer att skratta gott i många dagar när jag tänker på Thörnblads misslyckade tackling. Helt jävla underbar och brutalt jäkla bruten. Där fick han för att han skadade Wesslau. Imorgon kör vi igen! & på torsdag!

Ser för övrigt fram emot helgen (!!!!). Lön, lön & åter lön on my mind! Efterlängtad shopping. Mongomutti middag och utgång. Hela havet stormar. Finns inga gränser på hur långt denna helg kan ta oss.

Imorgon: Jobb 7-14. Och vad var det mer? Hockey? :)))


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha! älskar kuken

2010-04-20 @ 23:01:34
URL: http://lonelyheartclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0