Be mine

Igår tog jag med mig mitt numera likbleka fläsk och åkte till St eriksgatan för lite välgörenhetsjobb. Tiden sprang iväg, vi fick beröm och det var lite (notera: lite) kul med en ny (dock äcklig hiss-mongo-sopor-omklädningsrum) plats! Så summa sumarum av detta blir nog ändå Värt! Påvägen hem plågades jag av frustrerande påsklovsbarn som hade rotat lite för mycket i mammas och pappas spritskåp. En pizza senare på bussen av en pojke, en tjej som kom och satte sig i det, och jag höll på att garva ihjäl mig.. På insidan såklart. Man vill ju inte sitta där och garva helt oblygt.

Idag har jag jobbat (blööö) och tittat på hockey. SJUKT UNDERBAR VINST! Min nya kärlek i livet: Wesslau. Vill så gärna gå på matchen imorgon. På? Någon? Biljetterna är nästan finito. Mäktigt med 13.600 människor på samma plats som alla är lika glada i hågen.

& jag kan inte sluta lyssna på repeat repeat repeat på erik hassle och ellie gouldings version av be mine. Hörde den inne på h&m och tänkte liksombavaaaa?!, och bästa louice hade funnit den på du-tuben! Åh, ren lycka!! Ja jävlar va bra skit detta är! Ledig imorgon! YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0