Stridsvagnen

Fredag blev Solidaritet och en lite för överexalterad Jessica. Fråga mig inte vad jag höll på med, för jag har inga svar. Sjukt roligt hade jag iallafall. Ångest är inget vi pysslar med känner jag, vi skrattar åt det istället. Det var väl lika bra att även vakten fick sig en omgång när man ändå var på topp, det var säkert länge sen han fick sig en omgång i denna kaliber.
Att jag orkade ta mig upp igår var ett under. Nästan så att jag borde ha belönat mig själv med ett pris. Ett stort jävla pris. Men jag genomled 9 ostadiga timmar och tjockilerade på kvällen tillsammans med en lika utslagen Louice. Me like!
Nu känner jag mest för att slita ut hela min garderob och se vad som egentligen gömmer sig därinne. En bra söndagsaktivitet. Och så glömmer vi att det har varit läskigt bra väder ute idag och att jag har gömt mig inomhus så att det skriker om det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du var helt underbart roligt full i fredags! <3 Mera sådana kvällar då natalie inte ska upp med tuppen.

2010-04-12 @ 13:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0