Töntarna

Kent kent kent. Jag är inte jättehajj på alla deras låtar men jag har koll på dom jag tycker är bra. Huuur många låtar har dom egentligen?! Spelningen på annexet var iallafall gryym (tack lollis padre!) och vi stod längst bak med katten i telefonen och mådde sjukt bra, speciellt jämfört med dom ihoptryckta stackarna längst fram. Mer sånna här spelningar och kvällar till folket! Tydligen har förresten folk försökt börja köa redan ikväll till tokio hotel på torsdag - haha! Istappsmongon. & Med det säger vi godnatt schweden.


Kommentarer
Postat av: Katt

Ja! Någon som vill gå på editors med mig? :D Det är i april tror jag så man hinner få cäsh.

2010-03-01 @ 14:27:25
URL: http://lonelyheartclub.blogg.se/
Postat av: Jessica

HOFFA spelar i mars också! :D

2010-03-01 @ 15:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0