Don't speak

Igår började med middag hos Sofie och det är dom middagar jag gillar mest. Sen blev det pendeln till Nattis och på vägen dit blev det en väldans massa skit-snack. "Ska ni gå av nu eller tjejer? Då kanske det blir lugnt här hehe".. "Ja det ska vi.. så slipper ni höra om hur vi sket i Thailand.."
Jaha? Det blev iallafall en massa dans och sen en lång väg hem. Jag och Nadia delade en korv på bussen som ett kärlekspar. Sen kändes det som att jag skulle fastna i marken och frysa ihjäl på plats när jag klev av. Vadfan tänkte jag men förstod att det nog hade kunnat hänt när jag tittade på termometern när jag kom hem. -15,4 grader. Japp, kul. 3 människor dog i natt enligt nyhetsblaskan. Kyla är något dåligt.

Nu ska jag dricka koffe. Filmen väntar. Norgejobb väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0