På spåret

Japp, som väntat var kvinnan inte alls pigg igår när hon kom till jobbet. Närmare bestämt kände jag mig halvdöd, påväg till fullständigt avlivad - nedklubbad - överkörd - BRUTEN. Som tur var slapp jag vara allt detta själv, för jag hade min lik-kompanjon och bättre hälft Lollan vid min sida. Aldrig mer en onsdag i denna kaliber när jag jobbar tidigt dagen efter.. tio är inte ens speciellt tidigt. Idag var därför en bra dag på jobbet, för jag kom dit utan att behöva trycka ner en bagel i en bakismage. Bageln gled ner fint idag tackar som frågar!
Ikväll blir en kväll tillägnad min mor. Imorgon ska jag hälsa på min kusin som jag tänker på hela tiden, varje dag. På kvällen blir det annat att tänka på, nämligen Nattis casa och fina människor. & söndag blir väl en bakismage igen då? Nu blir det iallafall te och schnekfaktor på TV.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är fin du <3

oh sicket partej det blir ikväll.

2010-03-06 @ 15:44:58
URL: http://lonelyheartclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0