You would not believe your eyes if ten million fireflies lit up the world as I fell asleep

Känns som att den här helgen blev jättelång och innehöll massor som jag tycker om, och faktumet att jag aldrig jobbar helg längre är det bästa faktumet jag någonsin faktumatiserat! En lördag i månaden klarar jag! I fredags vinglade vi iallafall till Södra bar efter några glas rosa för mycket och träffade gamla ansikten. Lördagen blev DM. Jag och Nadia cheerade på så mycket våra dagenefterkroppar bara orkade. Det blev silver för dom duktiga drakarna och jag blev lycklig för det betyder att vi kan se fram emot ett SM! Efter detta vräkte vi i oss mat gånger en halv miljon, jag släckte ljusen tillsammans med Nadia och Katt, det blev Pearl Harbor och sova sönder i den bästa korvhögen. Mer helg till mig, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0