Just er ö

Sitter nedsjunken som en slappkorv i soffan. I soffan som redan är ganska nedsutten vilken gör den jobbigt skön, men lite obekväm utan en kudde. Eller någonstans där mittimellan. Hade tänkt mig en solig och lugn helg ute på landet. Kanske en jäkligt sofistikerad tur med båten? Men nä, vädret bestämde sig såklart för att vara oskönt. Båtturen sa tjaadåå och jag gick ut med hundarna och blev dyngsur. Men jag har det bra här på landet. Jag tycker om det, och längtar tills sommaren då det finns få platser som är så bra som denna. (Addera mängder utav rosa, sjukt kalla öl och underbara vänner att dela detta fenomen tillsammans med så blir det bara tjena! Love.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ja ja :D om det någonsin blir sommar vill säga

2010-05-09 @ 11:20:41
URL: http://lonelyheartclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0