Undrar duu? Tvivlar duuu?

Svensktoppen har precis dunkat klart på radion här ute på landet och jag ska ta tag i mig själv och gå ut med hundarna. Om en stund.. Först måste jag dricka upp mitt kaffe. Det är mycket nu... På min kopp står det för övrigt "Jessica. Lugn & samlad, tror man, håller ordning på fasaden. Men under ytan kan känslorna svalla, även i Jessica finnes vulkanen! Ett grandiost utbrott - när det äntligen kommer - sen är Jessica lugn och samlad igen." Stämmer, stämmer inte? Kan man inte veta. Ganska luddigt om ni frågar mig. Men när jag var mindre tyckte familjen tydligen att jag kunde vara som en vulkan. Men det var nog bara för att det stod så på koppjäkeln..


Kommentarer
Postat av: Lydia

Kan stämma på fyllejebi!

2010-05-09 @ 21:22:02
URL: http://tulpanbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0