Where or when or how



Igår drogs mitt kort flitigt och av någon anledning upprepades samma scenario idag. Men det säger ju bara tjoff så försvinner mer än man planerat innan. Kruxet är dock att jag fortfarande inte har hittat allt som det är tänkt att jag ska köpa, så det slutar med att jag köper lite allt möjligt som verkar kul för stunden. Men iallafall! Nu ska jag lägga mig i soffan och inbilla mig att jag är en uråldrig & strandad knubbsäl som inte hör hemma någon annanstans än just i soffan. Kaffe ska förtäras och hockey skall skådas. Sen är det promenad med <3-an igen. LIKE!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha alltså du är ju i smyg den största shoppaholicen av oss alla

2010-05-11 @ 19:52:05
URL: http://lonelyheartclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0