Rubriker har aldrig varit min grej

Jag somnade med telefonen vid örat, sminket på och juice förpackningen på sidan av sängen. Jag som alltid brukar vara noga med att tvätta ansiktet och tänderna innan jag går och lägger mig. Jag vaknade upp klockan tio med panik och förstod ingenting. Sen såg jag juicen och insåg att även sminket satt kvar. Och det var länge sen jag var såhär hungig, hur tänker slussen när dom inte säljer cheese? Värdelöst.
Men igår var bästi ändå. Jag höll mig ifrån podiet och dansade inte alltför mycket, mest för att slippa upprepa förra veckans pladdask. Jag måste lära mig att inte göra av med så mycket pengar, men vad ska jag göra när bankomaten endast innehåller femhundralappar?
Nu ska jag gå och köpa cola, jag får absitensbesvär. Stavas det så? Jag kan verkligen inte hålla mig längre iallafall. Har velat ha cola sen den sekund jag vaknade i panik. Natalie kanske jobbar får man hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0