Söndagslista

Humör: Inget humör just nu.
Gjort: Jobbat ikväll och inte ätit bröd. Men avslutade med en helt crazy glass.
Planer: Sova på min ljusblåa kudde som formar sig alldeles perfekt runt huvet, och hålla om en annan kudde. Sen ska jag vakna och ta mig till ännu en kort och meningslös skoldag.
Ser på: Igår såg jag iallafall på melodifestivalen och diggade typ alla låtarna.

Lyssnar på: Just nu bara massa låtar jag lyssnade på för länge sen och som jag har saknat. För tillfället Kent - Stoppa mig juni.
Läser: Helst inte för att det gör så ont i ögonen efter ett tag och huvet hamnar i samma rymt alldeles för länge. Läser hellre bloggar.. och handledarboken?

Dricker: Alldeles för mycket cola.

Äter: I-n-g-e-n-t-i-n-g.

Bästa: Att imorgon betyder att det bara är en vecka kvar till London!
Sämsta: Att pengar är något man måste skaffa nytt hela tiden.
Väder: Dimmigt, grått, slaskigt, äckligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0