i could have lost myself

Jag har en lista på NIO saker jag måste göra innan thaithaithai. En av sakerna såg jag till att halvt få ur världen idag. Nämligen att lägga 460:- på en liten spruta i armen som ska skydda mig mot både hepatit A &&& B. Det ni. Kul att jag måste betala 460 enkronor till om 4 veckor och om 6 månader igen. Jag tycker inte om att lägga massa pengar på saker som man inte kan ta på, eller saker man kan göra. Känns rätt worthless.

Något annat lagom worthless är att jag jobbar fredagsnatt idag. Utan min nattliga mc högra hand dessutom. Och tanken var ju att det skulle vara sundsvalls utgång ikväll. Nej inte för min del längre och jag dog på det. Mest jäkla sämst.

Poues

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0