Något gammalt


Varje dag hittar jag bilder på min data. Gamla bilder. Nya bilder. Fina bilder. Fula bilder. Små bilder. Stora bilder. Glada bilder. Jobbiga bilder. Ja ni fattaaar..
Men denna bild gillar jag massor.

Imorgon (idag?) är det 19 dagar kvar och våra visum är klara för att hämtas ut. På torsdag ska jag ta den omtalade sprutan. Men vet inte om jag vill eller vågar! Det är mycket nu alltså.. Jag måste ringa ica banken också eftersom jag har råkat beställa två kort istället för ett. Lite dumt.


Kommentarer
Postat av: marresarre

TACK FÖR MJÖLKSHAKEN JEBI! :D det förgyllde våran fattiga tur till donken sköndal! <3<3<3<3

2009-11-18 @ 22:46:36
URL: http://imnottyler.blogg.se/
Postat av: Jebi

Haha så lite så! :-D tacka petra! Det var mest kul att ni kom förbi, det får ni göra mycket oftare :-) hjärtis

2009-11-19 @ 04:02:42
URL: http://andradelen.blogg.se/
Postat av: lydia

åh! det är ju där ju! långsjön va?!

2009-11-20 @ 19:45:16
Postat av: Jessica

jaaaa när du var där och picknickade med några och vi kom dit tror jag! :-)

2009-11-22 @ 04:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0