Orutinerad_tjej_90?

Ja, igår då... Jag förstår idag att jag borde ha insett redan vid ingången till Bombardier att jag var lite väl förfriskad, för jag kommer ihåg att jag fick en snilleblixt och tänkte att jag skulle visa mitt thailändska visum för vakten. Han verkade måttligt instresserad.. Och som grädden på moset tappade jag i all hets passet på marken också. Väl inne var det kul fram tills att jag fick en släng av panikattack när alla var ute och rökte och bestämde mig för att gå därifrån. Vilket ledde till att jag satt minst en timme? på någon grej vid vägen. Kan ha varit det pinsammaste jag gjort på länge. Idag har jag mått dåligt. Masade mig upp ur sängen kl 21.30 för att gå och köpa lite grejer på ICA. Nu tittar jag på Transformers på fyran med Puff som sällskap.

Men jag saknar våra sånna här kvällar tillsammans. Flera sånna tack :-) Dock med bättre självinsikt från min sida. Ni är bästi. Och jag tror att det är din toffs Nadia som jag fortfarande har i håret?

Kommentarer
Postat av: N

Haha det är min toffs, och om det är någon tröst låg jag och spydde hela lördagmorgon, och jag var väl den som var nyktrast i sällskapet?

2009-11-22 @ 14:39:38
Postat av: marresarre

jag förstår inte hur du kan spy dagen efter nadia? haha

2009-11-22 @ 23:42:41
URL: http://imnottyler.blogg.se/
Postat av: lydia

hahahah plutte!!

what. snacka inte dagenefterspya här alltså!

2009-11-23 @ 13:48:11
URL: http://ingothenburg.blogg.se/
Postat av: Jessica

hahah. jamen eller hyyr vadå inte förstå det marret? det är nog vanligare än att spy på själva kvällen! Hoho

2009-11-24 @ 08:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0