& imorgon går vi all in

Efter att ha mördat mina fötter i klumpskor genom jobb 19-04 följt av 12-19 dränker jag dom nu i ett slags fotbad med någon smet i som ska vara nyttig enligt baksidestexten. Känner mest för att fullkomligt dö i sängen. Faktiskt! så var det ganska kul att jobba idag, med allt det nya och en breeedare DT 2:a. Och med både Louice och Sofia såklarti, annars hade det varit tråk.

Efter jobbet fick jag också reda på att jag mitt under middagsrushen blivit faster igen! :-) & inte till vad som helst, utan till en fin liten pojke som vi hela tiden trott skulle bli en flicka. Kul tycker jag att Hanna får en lillebror. Grattis bror min!

Gossip girl nu, varför i-n-t-e?

Kommentarer
Postat av: lydia

all in igeeeeeeeen med bättre avslut!

2009-10-26 @ 14:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0