En bar på söder

Att förlora i sudden kan ju vara det suraste som finns.. Speciellt mot ett HV, som för övrigt försöker sno åt sig guldet genom att skada Wesslau och sno Hovets t-shirt-idé.. Men dom ska få se att den gubben gick minsann inte!
Hade iallafall sjukt kul igår! Och som vanligt tror jag att jag kan dansa så fort vi intar ett uteställe.. När ska jag lära mig att? Aldrig hoppas jag, för det är ju kul. Det blev många skratt och Jackass-upplevelser i mitt kök. I like! Jonis like? Mina lådor i köket like'ar iallafall! Vaknade idag och mådde förhållandevis bra, tills jag reste mig upp och insåg att det var ett misstag att tänka den tanken.. Tog mig iallafall i kragen och lyckades ta mig upp till mötet, som faktiskt var ganska kul. Eller kanske var det tanken på middagen efter som var roligast.. Man vet inte.

Kommentarer
Postat av: Pyro

jonis like. jonis handleder don't like.. doesn't like? don't like?.. fan fröjdis!!

2010-04-21 @ 00:08:23
Postat av: jebi

haha fröjjsan. tredje person singular åt höger och vänster

2010-04-22 @ 15:31:44
URL: http://andradelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0