A day in the life of a poolshark

Vore det inte för att jag idag upptäckte att snön mirakulöst börjar smälta bort i racerfast så hade jag begravt mig i sängen och aldrig klivit upp för lääänge sen. Jag älskar våren!! Kom kom kom till mig nu våren, och lämna mig aldrig! Idag var det besök på jobbet, och det låter väl kul tänker ni. Nej, det är inte kul. En brittisk karl och en dansk herre kom och hälsade på, i 20 långa minuter. Vi har tydligen den renaste restaurangen dom sett, och visst är det jättekul att höra (speciellt när folk har städat sen tidigt på morgonen), men vad fan vinner jag på detta? Nej just precis, i-n-g-e-n-t-i-n-g!! Vi får en godisskål i personalrummet. Jag vill inte ens ha godiset. Men jag är inte bitter.. Jag måste bara ta tag i detta nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0