Ändå viktigt!

Ändå värT att jag kom hem efter jobbet, åt middag i det stördaste tempot och tänkte efter denna insats att jag skulle vara lite kultiverad och lösa ett korsord. Jag menar, jag gör ju ändå det varje dag på jobbet, men tänkte steppa lite outside boxen och testa ett mega stort korsord. Ändå onödigt krångligt, för blev det något eller? Nä det kan man ju glömma innan man ens började tänka på det. Somnade som ett jäkla skämt och vaknade nu. Sköööönt men får typ hålla tummarna när jag lägger mig igen att jag lyckas somna.. Ska ju ändå upp klockan 5.. 5? Eller 6.. Meningen är iallafall att jag ska vara instämplad kl 07.00 på jobbet. Bye bye hejjjdååå.

Men juste. Tur har jag iallafall som jobbar med tre vackra ting och idag var vi alla samlade samtidigt på ett eller annat sätt under samma olycksbringande tak (som för övrigt också förstördes lite idag av en för stor bil, fråga: Hur dum får man bli?). Händer ju inte så ofta lixxxx. Mer av dessa dagar till mig tack! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0