I'm only gonna?

Kanon-as-dålig uppdatering. Jag liksom hör ekot i tomrummet här de senaste dagarna. Tom i huvet, japp. Helgen som var var iallafall kuuuul.... Och blandad. Ikväll har f12 premiär, japp de har dom. Är vi där? Nej det är vi inte. Det var inte så kul. Snustorra konton och jobb i ottan. Men jag klarar mig jag, vi har ju trots allt våra promenader. & vi har fredagen. Och massa annat att se fram emot. Imorgon kanske jag ska göra som ingen annan här i världen. Det vill säga skaffa mig en iphone. Taggad! Japp! Men börjar känna lite separationsångest över min rosa sak som ändå har sina fördelar. Men jaja skjut detta, jobb klockan 07. Väckarklocka: 05.40. Frågan är varför jag ens fortfarande är vaken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0