Life looks better in spring

Fredagsplanen var middag hos Sofie + ROSA = mysigt & biljettbokning. Vi fick ihop den jävla grymmaste middagen någonsin (tre ostar!!!) och Sofie överraskade med bubbel! Sen blev det rosa. Rosa. Rosa. Sa jag rosa? Vi tänkte till slut att ja, vi ska nog ut ikväll ändå! Lite udda med tanke på att jag skulle sitta på tuben kl 8.40 morgonen efter och Louice skulle göra samma sak fast en hel timme tidigare tillochmed. Vi hamnade på Grodan Sergel & tappade tillslut greppet om ALLT. Kul kul kul kul hade vi och hamnade i sängen kl 6 på morgonen? Eller närmare 7? Man vet inte.. (Här imellan tror jag att min mobil är spårlöst försvunnen fast att den låg i min ficka & Louice ben betedde sig som vanligt.) Det man vet är iallafall att vi inte satt på någon av de planerade tunnelbanorna när tiden väl var kommen..
MEN jag kom ut till landet iallafall, om än några timmar senare än planerat. Mådde som en sönderfriterad chorizokorv hela lördagen men det gjorde inte så mycket.

En bok senare och jag är himla glad över min helg. Pusz

& jag spelar sönder Cyperns Eurovision låt. Love love love.

Kommentarer
Postat av: sofia

här va det livat jebi!

2010-06-17 @ 17:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0