LOV3

Ny vecka = 4 jobbdagar och 3 lediga dagar. Mamma och pappa har bestämt sig för att jag ska följa med till landet kommande helg. Jag vet inte riktigt hur jag ställer mig till detta men planerar på att krångla mig ur det på något smidigt sätt. MEN helgen som var var iallafall grym! Eller ja, lördagen. På själva wow-det-är-valborg låg jag bara hemma, tittade på en braaaaaaa film men somnade såklart och missade slutet. Men i lördags (!!!) blev det bäst middag hos Anna, det blev arkis och det blev ojojoj. Sen blev det Amba och där blev det bara pang pang. Hade så jävla kul! Vi har även löst problemet angående hur man enklast klämmer in sig för många på en och samma toa. Ändå bra sak. Älskade ni!
Söndagen fyllde jag med 3 filmer, Lois och lite Sofie. Stockholm boogie kan vara det bästa som någonsin gjorts och jag vill bara hoppa in i filmen och stanna exakt där föralltid!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0