Crazy chick


En till bild av Miles.
Igår var grymtii! Det var länge sen jag var så nervös som när vi hoppade över repet. Haha, världens bästa adrenalinkick med världens finaste flickor. Jag gjorde av med mindre pengar än vanligt vilket känns bra. Något som känns riktigt K*K är dock att jag jobbar natt idag. Jag är sååå ooootaggad på det just idag. Mest för att jag vet att jag kommer få stå i kassa vilket ger mig en fet spykänsla i magen.
Idag har jag varit hundvakt och gick ut på en dunderprommenad. Vovvsi är jättesöt just nu med en stor tratt runt huvet och vi gick igenom min gamla skolgård som var mitt andra hem i sex långa år. Det kändes jättesorligt då hela stället verkligen skrek öde, öde, öde. Jag tittade in genom några fönster och fyyy, vad mycket som har hänt innanför dom där dörrarna. Jag ville snurra klockan lite och va där lite till, men sen kunna hoppa tillbaka till nuet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0