Nymåne & nytt schema

Ikväll blir det New Moon. Jag är helt upprymd! Skiter fullständigt i om den fått dålig kritik från höger och vänster. Faktumet att jag än en gång ska få återförenas med SF's enorma cola och få sitta med denna balja i mitt knä tillsammans med mina fina vänner övervinner all skitkritik. Vi ses på 20.07 tunnelbanan.

Decemberschemat har rullat in. Endast 2 pass jobbar jag innan vi åker. JIPPIE! & personalfesten verkar bli av den 6e. Hallelujah.

Förresten är jag hundvakt. Det är superroligt men jag blev helt föskräckt imorse när hunden luktade och rullade runt i ett par trosor som ramlat ur lådan. Varför gör hundar alltid så? Luktar en i skrevet och i rumpi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0