dagisbarn

En negativ grej med att ha ett stort dagis placerat en port ifrån en är att stup i kvarten kommer det vilda unga som skriker på sin mamma så att stämbanden borde gå av. Antingen är det för att de inte vill till dagis, eller för att de inte vill hem. Varje dag är det samma sak.

Måndag - Gym, jobb 19-00 + FOR möte kl 20.00
Tisdag - Tandläkare på dagen + jobb 17-01
Onsdag - Min första lediga onsdag denna måndag <3 Gymmaa.
Torsdag - Ny månad, nytt schema. Ledig!! Tvätta på dagen. Packa? (borde gymma)
Fredag - Jobb 16.45 - 21. FOR!!! Packa sönder.
Lördag - Lyfter 07:30, tror jag? :-D

Kommentarer
Postat av: lydia

men nejje, då har ju du åkt när jag kommer hem! sämsti :(

2009-09-27 @ 20:55:59
URL: http://ingothenburg.blogg.se/
Postat av: Jebi

JAG VET jag har kommit på det :-( det suger mest, jag hoppas du kommer upp den 24 och kan vara med på våran kb utgång så jag får träffi dej! ::))

2009-09-28 @ 05:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0