Cupcakes och Stockholms stolthet

Igår slog jag och Loppi våra överkloka huvuden ihop och lyckades få ihop 39 stycken underverk. Så jävla stolt över oss är jag! Det var pruttikul och mycket lättre än vi trodde. Någon som är på nästa gång? Försöka toppa våra mästervärk och kanske satsa på trippel sats istället för dubbel? &&& Som att detta inte vore nog så packade vi ned några stycken, tog med oss den nattliga katten och rörde oss snabbt! men säkert upp till helvetet där Nadia befann sig. Så glad blev hon, och alla andra som lyckades lägga vantarna på någon av dessa gåvor från ovan.. Summan av kardemumman: bra onsdag! :)

& MINA VÄNNER! Om en och en halv timme smäller det. Dagen är kommen. FINAL! Jag är taggad till tusen. Min egenkomponerade match-cupcake skall idag förtäras! Som den har väntat! Eller jag..? Kanske hinner jag springa och köpa cola..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0