Tell them I've just been shot down

Två nätter i rad har jag drömt sjuka drömmar. Det hoppar från den ena orimliga saken till den andra och jag blir helt förvirrad. Vart kommer allt ifrån?! Har inte drömt såhär konstigt sen både jag och Louice dröm-flippade i Phuket vår första vecka i Thailand..! Sen vaknar jag iochförsig med nästan ihopklistrade ögon också. Det gör ont och ser för jävligt ut när jag tittar mig själv i spegeln. Men nu ska här städas! Ikväll blir det hockey igen!

& Blir helt tagen av mina thaisisars bloggade ord. Tänk att jag har så fina människor vid min sida! All röd, vinröd, rosa, gammelrosa, grisrosa kärlek till er. Framtiden är ljus, framtiden är vår! Vill ha allt det där vi drömmer om, nu nu nu. Tralalala. LOVE

Kommentarer
Postat av: c

ni kan få köpa mitt hus i skäris och bo som kollektiv i

2010-04-08 @ 21:24:20
Postat av: jebi

då måste du ju kollektiva med oss! :)

2010-04-08 @ 21:26:33
URL: http://andradelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0