your mind is close behind


Jag saknar inte läxor som ger en hjärnsläpp och flera veckors ångest. Jag saknar inte själva grejen att gå i skolan eller något som har med skola att göra. Men ibland saknar jag rutinerna. Och att veta att man får träffa alla varje dag. Att ta vara på hela dagen, vakna tidigt, göra vettiga saker där i mellan, & somna vid rimlig tid. Att älska fredagar varje vecka.. Just nu när pengar ska arbetas ihop känns varje dag som samma dag, alla rutiner är som bortblåsta och min kropp arbetar mest på instinkt känns det som. Troligen för att nattjobb gör en sne, dagsjobb är en annan sak, iallafall lite grann? Rutiner är å andra sidan förjäkla tråkigt efter ett tag men mitt liv saknar helt struktur för tillfället. Men jag vet att det är värt det, det är det inga tvivel om. Men vägen dit är bara så jobbig och lång. Men fan vad jag kommer att gråta av lycka den 7e december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0