rabbit heart

Min kropp är helt slut trots min superslappis-helg. Tog en prommis för ett tag sen med louice och tänkte slänga mig i soffan på dirren när jag kom hem och titta på Dumpa honom som jag fick låna. Men jag vägrade ge upp med detta nedrans databord som inte ville göra som jag ville någonstans. Sjutton skruvar till höger och vänster, svett och nästan tårar. Men till slut gick det! Nästan iallafall. Efter mallis ska jag måla om och lite andra saker ska ordnas men sen slipper jag äntligen mina snorgröna väggar och tråkiga möblering :-D wiiiiiiie.
Nu blir det film för att fira, och jag måste kolla upp vad en plattskärm kostar för denna stora klump gör sig inget bra här..

Godnatt,

Kommentarer
Postat av: Malin B

Jo det går allt an på donken, men känns som om att man kommer tröttna snart, men kanske inte!

Just nu är det skojsi:)

Saknar digi

2009-09-21 @ 22:00:09
URL: http://jennymittistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0